Cum să răspundeți unui comentariu negativ primit online

Indiferent de cât de bine ați reuși să gestionați toate lucrurile premergătoare unei colaborări între dumneavoastră ca furnizor și client, indiferent de calitatea produselor și de respectarea întocmai a celor declarate asumat, apariția a cel puțin unui consumator nemulțumit este inevitabilă. În situația dată, compania dumneavoastră poate fi răspunzătoare sau nu de problema sau nemulțumirea pe care clientul a întâmpinat-o, însă cu siguranță este recomandat să se facă răspunzătoare să o trateze cu cea mai deosebită atenție. Despre importanța feedbackului [...]

Lucruri pe care clienții ar vrea să le știi despre ei

Clienții apreciază serviciile de calitate, în detrimentul celor rapide și prost efectuate Pentru a-ți păstra clienții aproape, încearcă să le oferi calitate și timp plăcut pe tot parcursul colaborării. Asta nu înseamnă că trebuie să prelungești procesul pentru că așa ar prefera ei, pentru că nu rezultă decât că ai înțeles total greșit. Cât de repede se poate, dar în limita în care poți păstra serviciile impecabile. Oamenii tind să își amintească experiențele mai mult decât timpul pe care l-au [...]

5 modalități de a negocia eficient în vânzări

Indiferent că ai o firmă de organizări de evenimente sau că fabrici mobilă de bucătărie și alegi să promovezi sau să folosești ca modalitate de vânzare un site web, sunt cazuri în care o negociere față în față este necesară. Și utilă. Utilă deoarece îți permite să ieși și să afli ce își doresc consumatorii, cum sau ce ar dori să schimbe, oferindu-ți atât un feedback pentru îmbunătățiri ulterioare, cât și oportunitatea de a te adapta treptat în discursul [...]

Oameni de succes: Ce să faci să devii și tu unul?

Pentru că ne stârnesc invidia sau admirația, pentru că îi luăm ca model și pentru că sunt oamenii care peste toate aceste lucruri, oferă ceva în mod pragmatic. Sunt persoane care reușesc să facă ceva măreț și persoane care se inspiră de la ele. Reușita lor stă în sacrificii, motivație și acel ceva care i-a pus pe drumul potrivit. Sau am putea spune că acești oameni s-au pus singuri pe drumul potrivit, ceea ce ne face mai curioși de [...]

Cele mai puternice cuvinte din marketing!

Un aspect foarte important care trebuie atins în momentul promovării, ține de copywriting. Partea care îi completează consumatorului nevoia de produsul sau serviciul pe care îl oferi, ține de modalitatea în care îl prezinți, lucru care se realizează începând de la imagine și până la cuvintele cu care clienții vor asocia oferta și colaborarea pe care o vor avea cu tine ca furnizor. Așadar, am adunat un set de 6 cuvinte care vând și pe care este recomandat să le [...]

Strategii de marketing pentru un buget mic

Despre strategiile de marketing s-a vorbit și se va mai vorbi mult timp de acum înainte. Pentru că întodeauna vor apărea noutăți, noi modalități de promovare, tot mai diversificate și colorate. Astfel, astăzi avem în plan câteva startegii bune pentru afacerile care alocă un buget mic pentru partea de marketing. Desigur că un foarte bun canal este social media, însă nu este singurul.   Următoarele strategii sunt aplicabile atât unei afaceri care alocă un buget mic pentru promovare, dar nu sunt [...]

Fidelizarea: Cum să îți încânți clienți?

 Importanța fidelizării Strategiile de marketing pot fi foarte costisitoare în timp dacă nu se soldează cu clienți care se fidelizează. Fiind buni manageri ai unei afaceri, știți că atragerea de clienți noi costă semnificativ mai mult decât fidelizarea acelora deja existenți, iar aceste două strategii merg mână în mână. Câștigarea de clienți noi este o muncă plăcută, decorată cu tot felul de strategii, campanii interesante și frumoase, atât timp cât nivelul de vânzări este unul stabil de la lună [...]

Motive să îţi promovezi afacerea folosind conţinut video

De ce ne plac video-urile din poziţia de client? Am adresat această întrebare tocmai pentru a contura imediatul răspuns. Video-urile se adresează părţii umane întru totul, prin urmare, este necesar să tratăm acest subiect despre importanţa lor, atingând tocmai această latură. Aşadar, ne plac video-urile pentru că reuşim să procesăm informaţie multă într-un timp scurt, într-o manieră interactivă şi plăcută, fără a depune foarte mult efort. Ne aşezăm în confortul scaunului, apăsăm butonul play (sau nici măcar, având în vedere [...]

Ce trebuie să știți din poziția de client despre site-ul care folosește logo-ul Încredere Online?

Media Trust Business Online este entitatea individuală non-guvernamentală care se asigură, prin metode bine stabilite că relația client-furnizor este definită de încredere, prin asumarea angajamentului de a verifica îndeplinirea bunelor practici ale internetului și de a susține îmbunătățirea lor. De altfel, contribuie activ la soluționarea reclamațiilor adresate colaboratorilor noștri. Comunicarea este punctul nostru forte, completat de încredere, siguranță și transparență. Acordarea Certificatului Încredere Online poate fi solicitată de către orice furnizor care își desfășoară activitatea în mediul online. Echipa noastră [...]