Soluţionarea reclamaţiilor venite din partea clienţiilor

În cazul unei reclamații, contactul cu clientul este cel mai important pentru soluţionarea problemei pe cale amiabilă. Aşadar, un aspect vital îl reprezintă desemnarea unei persoane cu responsabilităţi în cunoaşterea atât a prevederilor legale, cât şi a politicii/regulamentului intern. Calităţile acestei persoane ar trebui să includă amabilitatea, receptivitatea, tactul, discreţia, capacitatea de a analiză obiectivă, pentru ca mai apoi, să răspundă în mod favorabil situaţiei. O altă calitate ar fi stabilitatea emoţională. Detectarea factorilor care l-au nemulţumit pe reclamant este [...]

Feedbackul privit ca un sistem pozitiv de abordare

Sunt numeroase motive pentru care o afacere are nevoie de un sistem de feedback: pentru confirmări, pentru creștere și dezvoltare, pentru a atrage mai mulți clienți (ex: în cazul review-urilor pozitive) etc.. Din nefericire, foarte multe firme uită, sau consideră neimportantă prezența activă a clientului în dezvoltarea unei afaceri, limitându-i rolul la unul de simplu beneficiar sau cumpărător. Orice afacere se susține prin clienți. Simplu și clar. Prin urmare, orice afacere trebuie dezvoltată cu ajutorul lor, iar aceștia pot contribui [...]

Cum să îţi tratezi clienţii pentru a le câştiga încrederea

Un pas important pentru a pune roţile afacerii în mişcare stă într-o strategie de marketing foarte bună de atragere a clienţilor. Dar ce urmează după ce s-a intrat în mintea clientului, după ce i-a fost strânit interesul? Fidelizarea este un element cheie pentru stabilitatea profitabilităţii. A câştiga un cumparator nou necesită considerabil mai mult efort decât menţinerea interesului unuia cu care s-a intrat deja în contact.  Aşadar, se urmăreşte crearea unei relaţii între ofertant şi client, o legătură care să [...]

Obiectivul echipei Încredere online

Fiecare client este unic și are nevoi specifice individualității sale. El se va orienta întotdeauna după ambianțe care corespund nevoilor și țelurilor sale. Noi ne angajăm să oferim sugestii pentru îmbunătățirea strategiilor de promovare, astfel încât așteptările clientului să fie răsplătite. Nevoile clientului necesită atenție și sprijin, încredere și susținere. Echipa Încredere online oferă soluții pentru ca sprijinul pe care firma îl oferă clientului să fie eficient și constructiv. Soluțiile noastre se ghidează după atenția pe care o acordăm unicității [...]

Despre Management – Pași înspre succes

Lawrence Lowell spunea că „Managementul este cea mai veche meserie şi cea mai recentă profesie.” Când vorbim despre management, vorbim despre o lume care se află într-o continuă schimbare și, care de asemenea, la rândul ei, schimbă. Ce înseamnă managementul, de fapt? Când vorbim despre subiectul acesta, cei mai mulți se gândesc la ansamblul activităților de organizare, de conducere și de gestiune a întreprinderilor, sau la știința, tehnica organizării și conducerii unei întreprinderi, definiție atestată de dicționar, de altfel. [...]