Criterii pentru obținerea certificatului Încredere Online™

Pe pagina web trebuie să existe informații adresate consumatorilor privind dreptul de retragere/renunțare la cumpărare, consacrat de Legislația Natională și Europeană.
Întregul conținut al site-ului trebuie să fie original, acest lucru fiind precizat pe site.
Compania se angajează să nu trimită SPAM-uri. Se vor trimite mesaje comerciale pentru promovarea serviciilor și produselor oferite doar clienților care și-au dat acordul.
În cazul magazinelor online, procedura de comandă trebuie să fie validă, să nu existe erori tehnice în timpul comenzii, să ofere o confirmare pe monitorul calculatorului/dispozitivului mobil și/sau prin e-mail.
Lipsa opiniilor și părerilor negative ale utilizatorilor/clienților în mediul online constituie un avantaj în acordarea certificării ca fiind o societate comercială de încredere.
Politica de confidențialitate
Compania trebuie să desemneze o persoană responsabilă cu soluționarea reclamațiilor și sesizărilor.
Obligativitatea înregistrării la ANSPDCP, prevăzută de Legea nr.677/2001, tuturor companiilor care prelucrează date cu caracter personal. Să afișeze pe site numărul de înregistrare la ANSPDCP.
Termeni și condiții.
Informațiile despre produsele și/sau serviciile pe care le promovează să fie reale, accesibile și verificabile printr-o procedură simplă, transparentă.
Pagina de contact a companiei. Pe o pagină din site trebuie să se regăsească informații accesibile, complete și corecte despre compania căreia îi aparține pagina web: denumirea companiei, numărul de înregistrare comercială și fiscală, sediul, telefonul și e-mailul.
Link înspre ANPC
Pentru companiile care dețin marca înregistrată să se mentioneze pe site numărul acesteia.
Produsele comercializate de companie să nu fie contrafăcute.

Despre Noi

Media Trust Business Online se asigură, prin metode bine stabilite, că relația client-furnizor este definită de încredere, prin asumarea angajamentului de a verifica îndeplinirea bunelor practici ale internetului și de a susține îmbunătățirea lor. De altfel, contribuie activ la soluționarea reclamațiilor adresate colaboratorilor noștri. Comunicarea este punctul nostru forte, completat de încredere, siguranță și transparență.... Citeşte tot

© 2017 IncredereOnline™ Toate drepturile rezervate!