ANALIZA SEO

Analiza SEO este foarte importantă deoarece de aceasta depinde ca pagina web a companiei dumneavoastră să fie găsită de potenţialii clienţi în căutarea pe Internet a serviciului sau produsului dorit. Dacă aţi decis să vă promovaţi afacerea şi în mediul online, este foarte importantă evaluarea atentă şi obiectivă din perspectiva unor specialişti, a următoarelor etape:

Pagina web trebuie să fie realizată cât mai simplu şi curat, uşor de găsit, să se încarce rapid pentru a putea fi optimizată pentru motoarele de căutare SEO. Foarte importante sunt elementele ce ţin de identitatea vizuală care va face să vă diferenţiaţi de ceilalţi şi care transmite clienţilor valorile companiei logo şi slogan.

Modul în care sunt folosite cuvintele cheie relevante pentru afacere pentru optimizarea site-ului este un alt indicator de evaluare. Pe lângă cuvintele cheie alese în funcţie de domeniul de activitate, textele care apar pe site sunt, de asemenea, foarte importante.

Conţinutul site-ului trebuie să facă obiectul unei strategii de marketing foarte bine elaborată. Acest conţinut legat de obiectul de activitate trebuie să fie util şi informativ, cu elemente de actualitate şi noutate. Tipul acesta de informaţii reprezintă o sursă importantă de informare care nu doar că aduce un plus de trafic, dar duce şi la fidelizarea clienţilor existenţi şi stabilirea unei relaţii de încredere cu partenerii de afaceri.

Motoarele de căutare nu pot să evalueze partea grafică a site-ului sau să citească imaginile de pe site, ele pot să citească şi să urmărească codul sursă din textul care alcătuieşte pagina web a companiei dumneavostră.

Dacă un site apare în paginile 3 – 4 din Google e ca şi cum nu ar exista pe Internet.

Cheia pentru o afacere cu vânzări mari este o garanţia seriozității şi încrederii online. Dacă pagina web nu prezintă încredere, este în zadar să încercaţi să vă faceţi strategii de publicitate sau să aveţi cele mai mici preţuri.

Pe scurt, afacerea virtuală, indiferent că se referă la produse sau servicii, trebuie să fie transparentă. Doar aşa clienţii vor avea siguranţa că se află în faţa unui site de încredere şi vor revenii să cumpere din nou şi din nou…

Căutăm relaţii bazate pe transparenţă, persistenţă în timp, încredere reciprocă şi de integritate cu clienţii şi partenerii de afaceri